یکشنبه ۳۱ فروردین ۰۴

وفاداري مشتريان

وفاداری مشتریان

‏،2004،ص 6 )‏
‏فروش ‏کالای ‏جدید: ‏زمانی ‏که ‏مشتریان ‏مبادرت ‏به خرید ‏کالاها وخدمات‏ جدید و متفاوتی ‏ازهمان ‏عرضه کنندگان ‏کنند، ‏مثلاً بعد از خرید بیمه نامه عمر ،مشتری پیشنهاد مستمری ‏رادریافت ‏کنند.
‏فروش جانبی: ‏زمانی ‏که ‏مشتری ‏کالاها و خدمات ‏بیشتری را ازهمان ‏عرضه ‏کننده ‏خرید ‏می ‏کند، ‏مثل افزایش ‏مبلغ صرفه ‏جویی ‏شده ‏در ‏سرمایه ‏گذاری.
‏تکرار ‏خرید:خرید ‏دوباره یک کالا یا خدمت برای ارضای ‏نیاز ‏مثلاً ‏بیمه نامه عمر یا وام تعمیر مسکن از بانک.
-2 ‏وفاداری ‏ادراکی: ‏نگرش و عقاید مشتریان، کلیدی محسوب ‏می ‏شود. ‏گاهی ‏به ‏دلیل ‏اینکه ‏نگرش و عقاید
‏منعکس ‏کننده ‏الگوهای ‏رفتاری ‏ممکنی ‏هستند ‏که ‏در ‏آینده ایجاد ‏می ‏شود، ‏از ‏اهمیت ‏زیادی ‏برخوردار ‏می ‏شوند،‏ ‏وفاداری ‏ادراکی ‏از ‏طرق ‏زیر ‏حاصل ‏می ‏شود:

 
فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 
" alt="وفاداری مشتریان" /> 1999
‏(1999) ‏مطرح ‏شده است: ‏" ‏وفاداری ‏به ‏یک ‏تعهد ‏قوی ‏برای ‏خرید ‏مجدد ‏یک ‏محصول ‏یا ‏خدمت ‏برتر ‏در ‏آینده ‏اطلاق ‏می ‏شود ‏به‏ ‏صورتی ‏که ‏همان ‏مارک ‏یا ‏محصول ‏علیرغم ‏تاثیرات ‏و تلاش ‏های ‏بازاریابی ‏بالقوه ‏رقبا، ‏خریداری ‏گردد‏ ‏(لین وونگ،2006،ص30)‏ ‏.4Lin and wang

-------

وفاداری مشتریان
وفاداری مشتریان
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .doc
تعداد صفحات: 39
حجم فایل: 0
قیمت: 49500 تومان

بخشی از متن:
لینک و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 39 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏وفاداری ‏مشتریان
‏بازاریابان‏ ‏تا‏ ‏دیروز‏ ‏تنها‏ ‏در‏ ‏اندیشه‏ ‏یافتن‏ ‏مشتری‏ ‏بودند‏ ‏و‏ ‏گروه‏ ‏فروش‏ ‏در‏ ‏پی‏ ‏شکار‏ ‏مشتریان‏ ‏تازه‏ ‏بود ولی‏ ‏در‏ ‏دیدگاه‏ ‏امروزی،‏ ‏بازاریابی‏ ‏یعنی‏ ‏رشد‏ ‏دادن‏ ‏مشتری‏ ‏و‏ ‏توجه‏ ‏به‏ ‏رضایت‏ ‏مندی‏ ‏و‏ ‏کیفیت‏ ‏خدمات از‏ ‏دیدگاه‏ ‏مشتری‏. ‏امروزه،‏ ‏هنر‏ ‏بازاریابی‏ ‏آن‏ ‏است‏ ‏که‏ ‏مشتریان‏ ‏یک‏ ‏سازمان‏ ‏در‏ ‏داخل‏ ‏سازمان‏ ‏همکار‏ ‏و در‏ ‏خارج‏ ‏از‏ ‏سازمان‏ ‏حامی‏ ‏و‏ ‏طرفدار‏ ‏سازمان‏ ‏باشند‏. ‏امروزه‏ ‏متعهد‏ ‏کردن‏ ‏مشتری‏ ‏جایگاه‏ ‏ویژه ای‏ ‏پیدا کرده‏ ‏است‏. ‏پرداختن‏ ‏به‏ ‏مقوله‏ ‏وفاداری‏ ‏و‏ ‏مطالعه‏ ‏وفاداری‏ ‏به‏ ‏نام‏ ‏و‏ ‏نشان‏ (‏مارک‏) ‏و‏ ‏وفاداری‏ ‏مشتریان توسط‏ ‏افراد‏ ‏زیادی‏ ‏بسط‏ ‏و‏ ‏گسترش‏ ‏داده‏ ‏شده‏ ‏است‏. ‏وفاداری،‏ ‏ذهنیت‏ ‏مثبتی‏ ‏را‏ ‏در‏ ‏اذهان‏ ‏شنونده ایجاد‏ ‏می‏ ‏کند‏. ‏هرکسی‏ ‏از‏ ‏یک‏ ‏دوست‏ ‏خوب،‏ ‏همسر‏ ‏و‏ ‏یا‏ ‏همکار‏ ‏خوب‏ ‏توقع‏ ‏دارد‏ ‏که‏ ‏به‏ ‏او‏ ‏وفادار‏ ‏بماند‏.‏ در‏ ‏اغلب‏ ‏موارد‏ ‏وفاداری‏ ‏از‏ ‏روابطی‏ ‏سرچشمه‏ ‏می‏ ‏گیرد‏ ‏که‏ ‏طرفین‏ ‏رابطه‏ ‏هر‏ ‏دو‏ ‏برنده‏ ‏باشند‏.‏ در‏ ‏دنیای‏ ‏رقابتی‏ ‏امروز‏ ‏خدمات‏ ‏ارائه‏ ‏شده‏ ‏از‏ ‏سوی‏ ‏شرکت های‏ ‏رقیب‏ ‏روزبه روز‏ ‏به‏ ‏یکدیگر‏ ‏شبیه تر می‏ ‏شوند‏. ‏و‏ ‏دیگر‏ ‏به‏ ‏سختی‏ ‏می‏ ‏توان‏ ‏مشتری‏ ‏را‏ ‏با‏ ‏ارائه‏ ‏خدمتی‏ ‏کاملاً‏ ‏نو‏ ‏در‏ ‏بلندمدت‏ ‏شگفت‏ ‏زده‏ ‏کرد‏.‏ زیرا‏ ‏نوآورانه ترین‏ ‏خدمات‏ ‏به‏ ‏سرعت‏ ‏از‏ ‏سوی‏ ‏رقبا‏ ‏تقلید‏ ‏شده‏ ‏و‏ ‏به‏ ‏بازار‏ ‏عرضه‏ ‏می‏ ‏گردند(جعفری‏ ‏نیا و همکاران،،1391،ص‏ ‏37).
‏امروزه، ‏شناخت و ‏پیش بینی ‏نیازهای ‏مشتریان ‏برای ‏بنگاه ‏اقتصا ‏دی ‏جهت کسب مزیت ‏رقابتی ‏و ‏بخش بند ‏ی ‏بازار ‏ضرور ‏ی ‏است ‏مشتری ‏عامل ‏کلیدی ‏و ‏محوری ‏در ‏تقویت چابکی ‏سازمان ‏قلمداد ‏می ‏شود ‏و ‏جهت گیری‏ ‏کلیه ‏اهداف، ‏استراتژی ‏ها ‏و ‏منابع ‏حول ‏محور ‏جذب ‏و ‏نگهداری ‏مشتری ‏می ‏باشد ‏حفظ ‏و ‏تقویت ‏وفاداری ‏مشتریان ‏برای ‏شرکتهایی ‏که ‏دغدغه ‏حفظ ‏و ‏توسعه ‏جایگاه ‏رقابتی ‏خویش‏ ‏را ‏در ‏بازار ‏دارند، ‏چالشی ‏استراتژیک ‏تلقی ‏می ‏شود (سوتان و کلین،2013، ص‏ ‏212)‏ ‏ Sutton and Klein برای مشاهده توضیحات فایل  وفاداری مشتریان  اینجا کلیک کنید برای فایل باکیفیت وفاداری مشتریان روی دکمه زیر کلیک نمائید

وفاداری مشتریان

وفاداری مشتریانوفاداری مشتریان - ‏وفاداری ‏مشتریان ‏بازاریابان‏ ‏تا‏ ‏دیروز‏ ‏تنها‏ ‏در‏ ‏اندیشه‏ ‏یافتن‏ ‏مشتری‏ ‏بودند‏ ‏و‏ ‏گروه‏ ‏فروش‏...فایل

 

""> ✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول ✔️ وفاداری مشتریان

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.